Persoonlijke hulpmiddelen

U bent hier: Home / Portfolio / Promotiemateriaal

Promotiemateriaal

Wil je reclame maken voor jouw bedrijf?

Of het nu gaat om een flyer, folder, poster, brochure of iets anders om jouw bedrijf even extra onder de aandacht te brengen bij de consument, ik maak het voor je! Denk bijvoorbeeld ook aan eens aan een kalender.

Kalenders
Wil je als bedrijf een mooie kalender weggeven als relatiegeschenk bijvoorbeeld, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Samen bespreken we je wensen en ik zal hier een mooi ontwerp van maken. Alle maten en modellen zijn hierin mogelijk.

   


 

Flyers
Een flyer is een populair promotiemiddel waarmee je jouw omzet kunt verhogen. Het voordeel is dat een flyer vrij goedkoop is. Een flyer bestaat uit slechts één vel papier, meestal niet groter dan een A5-formaat. De tekst is kort en krachtig en bestaat uit één of twee pagina’s: de voorkant en eventueel de achterkant. Je kunt hier alleen de kern van jouw boodschap kwijt.

   

Flyers gebruik je om evenementen of acties aan te kondigen. Je kunt ze uitdelen op straat, tijdens een open dag of een evenement. Je kunt ze ook neerleggen in een kraam of winkel, of huis aan huis verspreiden. De tekst kan commercieel of informatief zijn.


 

Folder
Een folder biedt informatie over jouw producten of diensten, jouw aanbiedingen, acties en evenementen. Een folder is drukwerk dat bestaat uit één blad dat één of meerdere malen is gevouwen, of meerdere bladen die eenmaal zijn gevouwen, vaak tot een boekje dat niet groter is dan een A5 formaat. Folders bieden informatie over jouw producten of diensten, jouuw aanbiedingen, acties en evenementen. De inhoud moet duidelijk zijn. Beperk je tot de kern van de zaak. Houdt de boodschap kort en helder en stem die af op jouw doelgroep. Lezers bepalen binnen een paar seconden of een folder voor hen is. Binnen die enkele seconden scannen ze de beeldbepalende elementen: de titel of kop, de tussenkopjes, de foto´s of illustraties inclusief de bijschriften, de streamers, het logo en de pay-off.

Het is daarom belangrijk om extra aandacht aan deze onderdelen te besteden en er voor te zorgen dat tekst en beeld aantrekkelijk en wervend zijn. Een goede vormgeving is daarom van groot belang.

Zo werd Irma Pas grafisch ontwerp benaderd door twee dames die werkzaam zijn in het Flevoziekenhuis te Almere. Zij hebben een omslagdoek ontworpen "De Embrace doek", die bedoeld is voor vrouwen met borstkanker.

 

Wat waren de wensen van Ingrid van der Voort en Marleen Richards?
Ze wilden een folder die een rustige uitstraling had met niet te veel poes pas. Ik kreeg twee Embrace doeken mee om te fotograferen, die dan in de folder geplaatst konden worden. Ik heb voor rustige kleuren gekozen, en het Embrace logo dat niet van goede kwaltiteit was, opnieuw nagemaakt. Uiteindelijk is de folder al in 3 talen uitgebracht.

Wat was het resultaat?
Ze zijn superblij met het eindresultaat, een mooie profesionele folder. Een folder die rust uitstraalt.

"Complimenten voor de lay-out van de folder. Hele mooie kleuren, de foto van de embrace doeken met logo : Super!"

Aldus Marleen en Ingrid.

 

This is Sliced Diazo Plone Theme